19 augusti 2009

Rob strippa?!

Ja, jag säger då det! Tidningar har roliga sätt att skriva sina artiklar! TYcker det låter så konstigt!! Avgör själva! Jag hittade detta på Aftonbladet.se där de skriver som överskrift att rob gillde inte att strippa medan de i själva inlägget skriver topless!! Fjantigt!

Pattinson gillade inte vara toppless!!!

Den 23-åriga vampyren var tvungen att klä av sig under en scen där han kysser Kristen Stewart i den nya filmen.

I en intervju med Daily Record berättar han att han inte tyckte om det, skriver entertainmentwise.com.

– Det var så obehagligt att göra det. Det är verkligen pinsamt, säger han till tidningen.

Men trots topplesscenen gillar han att tolka sin rollfigur Edward Cullen.

– Jag gillar att spela honom. Jag vet inte om jag gillar honom som person. Han är lite för ordentlig för min smak, säger han till Daily Record.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar