5 augusti 2009

Rob sexigast i världen!

När jag kollade runt på aftonbladet.se såg jag detta!!


Robert Pattinson – sexigast i världen

Betyder egentligen ingenting”
Vampyrhunken Robert Pattinson har röstats fram som den sexigaste mannen i världen.

Med sin förstaplats slår han bland andra Brad Pitt och Johnny Depp.

Den 23-årige skådespelaren blev framröstad som sexigaste mannen i världen i en omröstning som gjorts av Glamour magazine bland 2000 tjejer, skriver brittiska The Mirror.

Men Pattinson ska tidigare inte ha gett så mycket för ett sådant utnämnande:

– Att bli utnämnd till den hetaste skådespelaren betyder egentligen ingenting, du kanske får uppmärksamhet i en månad, sade Pattinson, enligt The Mirror.

”Tar vad jag kan få”
Det har den senaste tiden gått ideliga rykten om att ”Twilight”-stjärnan är kär i sin motspelerska Kristen Stewart men nyligen har Robert Pattinson förnekat detta till OK! magazine:

– Nej, jag är ung, fri och singel, vi är bara goda vänner, sade Pattinson, enligt The Mirror.

På frågan vilken typ av kvinnor han gillar blev svaret:

– Jag gillar människor som är framåt. Jag gillar starka människor, men jag vet inte, jag tar vad jag kan få!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar